Uusi työviikko taas yli puolen välin ja melko nopeasti on aika mennyt. Maanantaina tosiaan koko maailman kävi toimistolla hoitamassa veroasioitaan. Kyllä niistäkin sitten selvittiin, mutta paljon ei nettiä selailtu päivän aikana. Nyt meillä on toimiston pöydällä semmonen metrin pino erilaisia verolärpäkkeitä odottamassa lähetystä eteenpäin. Tiistaina Jose Ramon käski mut ja Jose Joaquinin huoneeseensa. Mä ehdin jo ajatella et mitähän on tullut sählättyä, mutta homman nimi olikin semmoinen, että mun pitäis vaihtaa toimistoa. Tämä johtuu siitä, että meille tuli uusi harjoittelija, Maria (Vastaus Ollin ja Tommin kysymykseen: Ei, ei se ollut) ja näin ollen on vähän liikaa väkeä. Samaan aikaan kaupungin laitamilla on yks office, missä suurin osa asiakkaista on ulkomaisia, ja siellä oli tänäänkin vaan yksi poloinen neito töissä. Mä olin tietysti ihan rikki, en vähiten siitä syystä, että viiden minuutin kävelymatka vaihtuu bussimatkustamiseen. Lisäksi meidän toimistolla kaikki on mukavia ja ymmärtävät sen, etten mä voi käsittää kaikkia asiakkaita ja papereita. No loppupäivästä Natalia sit kysy et tuunko huomenna (keskiviikko) samaan toimistoon vai joko meen toiseen. Mä vähän ihmettelin et miks se sitä kysy ja vastasin vaan ohimennen et ei mitään käryä. No se sit kysy JJ:lta et miten on niin se sano, että keskiviikkona vielä samaan toimistoon. Ei ollut kukaan viitsinyt mulle sanoa, että suunnitelma oli muuttunut. No torstaina sitten toiseen toimistoon ihmettelemään mitä siellä tapahtuu. JJ sano et siellä ei ole mitään tekemistä, mut senpä näkee sitten...


Tämän päivityksen tarkoitus oli oikeastaan vaan toimittaa pojille paljon kysellyt kuvat duunikavereista, eli tässäpä he sitten ovat:

1696283.jpg

1696297.jpg