Nonniin... nyt saatiin tekniikka siihen malliin, etta voin lisailla kuvia. KIITOKSET KIMMOLLE!!!
Ensin pari kuvaa Portosta:

Italialainen kamppis kahden minttukaakaon jalkeen....

Tero & Terola em frente da Câmara Municipal (Terveiset Katille)

Biitsia Vila Nova da Gaian puolella

Ja samaa rantaa illemmalla.
Viime viikonloppuna poikettiin Bragassa tapaamassa yhta kreikkalaista kaveria ja samalla nahtiin myos hieman Bragan kuuluisia kukkuloita:

Puisto Bragassa

Melkosen mukava picnic-paikka. Kuvassa Lassi, Eveliina ja evaat.

No comments...
Kommentit